Crystal Palace vs Brentford: Buntu

Crystal-Palace-vs-Brentford

Crystal Palace vs Brentford

Jika Like & Share ke Media Sosial Anda

Crystal Palace vs Brentford adalah pertarungan yang sengit dan tegang di Selhurst Park ketika London Derby baru berakhir atau bahkan berakhir di Liga Perdana.

[Lagi: Cara menonton Liga Perdana di Amerika Syarikat]

Conor Gallagher memukul bola untuk Palace pada separuh masa pertama. David Raya melakukan penyelamatan hebat pada babak kedua, tetapi Brentford kelihatan lebih berbahaya sepanjang proses itu.

Patrick Vieira akan gembira dengan debutnya di rumah sebagai pemilik Istana, tetapi dia tahu masih banyak yang perlu dilakukan.

Bagi Brentford dan Thomas Frank, mereka memperoleh 4 mata dalam dua perlawanan pertama Liga Perdana, dan pasukan baru melihat tempat teratas liga.


Skor, statistik, keputusan akhir Crystal Palace vs Brentford

Gol dijaringkan: 0

Tembakan: Crystal Palace 7, Brentford 14

Tembakan tepat pada sasaran: Crystal 2, Brentford 3

Pemilikan: Crystal Palace 53, Brentford 47


3 perkara yang kita pelajari, Crystal Palace vs Brentford

  1. Patrick Vieira tidak akan senang dengan skor menentang anak lelaki Brentford yang baru, tetapi dia harus diterima. Palace jelas satu pasukan dalam peralihan. Dengan begitu banyak pemain baru, memerlukan masa untuk membina hubungan di dalam dan di luar gelanggang. Ini adalah pemandangan gelap istana di serangan dan lini tengah, tetapi mereka menunjukkan banyak watak untuk melawan kesakitan yang semakin meningkat ini.
  2. Lebah masih berdengung – jika satu pasukan memenangi permainan ini, itu adalah Brentford. Empat mata mereka dalam dua perlawanan pertama adalah pulangan yang baik, dan jika mereka lebih berminat dengan tiga perlawanan terakhir, mereka pasti akan menang. Mbuemo dan Toney berada dalam kelompok minoritas, dan ketika mereka mengembalikan bola ke tinggi, seluruh pasukan menjadi aktif. Kehidupan Brentford bermula di PL.
  3. Zaha tidak semestinya: kami selalu memperhatikan Zaha del Palace, kerana dia adalah pemain mereka yang paling berbakat setakat ini, tetapi dia kelihatan seperti di sini. Dia nampaknya tahu berapa banyak tekanan yang dia alami musim ini. Memandangkan semua pemain pro berpengalaman yang dibebaskan Palace musim panas ini, Zaha bukan sahaja bakat terbaik Palace, tetapi sekarang harus menjadi pemimpin mereka. Mari kita lihat sama ada anda boleh meningkatkan permainan anda untuk melakukan ini.
    Pemain Terbaik: Ancaman berterusan Ivan Tony kepada Brentford. Dia berlari terowong dan memegang bola, tetapi tidak dapat membuat atau menyelesaikan peluang besar. Segelintir kebenaran.

Pada mulanya, Conor Gallagher membuat debutnya di Istana dan berjaya menjaringkan gol setelah bola cantik Wilfried Zaha, tetapi ketika peluang indah Eagles datang, rembatannya terkena kayu dan kemudian kembali.

Dengan kerjasama Bryan Mbuemo dan Ivan Toney, Brentford menjadi permainan kerana lebah selalu kelihatan lebih selesa dan berbahaya. Dalam, Gallagher ditolak oleh David Raya, dan pinjaman dari Chelsea adalah satu-satunya puncak istana.

NBC SPORTS

Di hujung yang lain, sepakan percuma Mbuemo memotong bahagian atas palang dan Brentford menghadapi masalah untuk bergerak maju.

Pasukan Palacio berjuang untuk menyerang. Pada babak kedua, tandukan Ivan Tony terlepas dari bahu, dan setelah serangan Vicente Guaita, tandukan gagal. Palace hampir mendahului dari mana saja, dan ketika Wilfried Zaha masuk dan menyelesaikan James McArthur, tembakannya berjaya diketepikan oleh David Raya.

Di hujung yang lain, Tony tidak dapat menemukan Mbuemo di kawasan penalti, kerana Brentford nampaknya lebih cenderung menang kemudian, tetapi semuanya sudah berakhir. – Malaysia Harian.

Ringkasan – Malaysia Harian

Sumber Rujukan – Berita Harian | Harian Metro | Utusan Utama | Malaysiakini | Bernama


Jika Like & Share ke Media Sosial Anda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *