Reaksi WWE Terhadap AEW CM Punk Debut

CM-Punk

CM-Punk

Jika Like & Share ke Media Sosial Anda

Setelah berminggu-minggu spekulasi dan hype CM Punk akhirnya kembali ke gusti pada hari Jumaat malam semasa AEW Rampage di United Center. Punk telah mengesahkan bahawa dia telah menandatangani kontrak dengan AEW dan dia akan bekerja untuk syarikat itu sepenuh masa.

PWInsider melaporkan bahawa WWE jelas mengetahui bahawa debut AEW CM Punk akan datang, dan bahawa mereka telah mendengar daripada beberapa orang di syarikat yang menolak debut Punk walaupun mereka belum melihatnya.

Juga dilaporkan bahawa ada beberapa orang di WWE yang merasakan bahawa syarikat itu benar-benar merindukan kapal dengan tidak mendapat masa itu sendiri dan memperbaiki jambatan dengan Punk.

Reaksi WWE Terhadap AEW CM Punk Debut

Semasa promosi kembali, Punk merujuk kepada WWE ketika dia mengatakan bahawa dia tidak akan pernah sihat untuk tinggal di tempat yang sama yang membuatnya sakit, dan dia meninggalkan gusti profesional pada 13 Ogos 2005, tarikh terakhirnya dengan Ring of Honor.

CM Punk akan berdepan dengan Darby Allin dengan bayaran per tontonan All Out pada hari Ahad, 5 September.

“Saya teruja dengan prospek saya bekerja dengan [Brian] Pillman [Jr], [Powerhouse] Hobbs, Ricky Starks, Jungle Boy, Darby Allin, Jon Moxley –

Saya tidak pernah bekerja dengan Jon Moxley sebelumnya,” kata Punk , bercakap semasa sidang media pasca tayangan. “Secara harfiah, itu semua orang. Saya tidak pernah melakukan apa-apa dengan Young Bucks. Saya tidak pernah berpasangan dengan Kenny Omega.

“Saya rasa ada begitu banyak pertandingan impian, yang mana orang akan memanggilnya, atau situasi impian, dan siapa tahu siapa lagi yang akan datang.

Saya teruja berada di sini. Saya mengatakannya di luar sana dalam promo – Saya di sini untuk peminat, saya di sini untuk saya. Saya bukan pembohong, saya tidak akan berbohong.

Jika anda memberitahu saya ini akan menjadi menyeronokkan lagi, dan saya boleh pergi ke sana dan mempunyai masa dalam hidup saya, itulah jus bagi saya. “

Semasa Rampage , Punk memanggil Darby Allin, yang menonton di samping Sting dari kasau, untuk pertandingan pada 5 September di All Out pay per view kembali di Chicago.

“Saya ingin kembali kepada perkara pertama yang saya lakukan,” kata Punk. “Saya tidak bertele-tele selama tujuh tahun, dan perkara pertama yang saya lakukan ialah menyebut Britt Baker. 

Perkara ini perlu diberi perhatian. Ini adalah bagaimana anda memperoleh bakat, ini adalah bagaimana anda menolong orang. Saya fikir Britt hebat. Saya rasa semua orang di sini hebat. Sekiranya saya dapat menjatuhkan nama semua orang di sini, saya pasti ada, tetapi itu muncul di kepala saya.

“Perkara Darby adalah idea [Tony Khan]. Saya melakukan Soal Jawab Twitter setahun, setengah tahun lalu, dan [persoalannya], “Hai Punk, dengan siapa anda melihat bahawa anda fikir anda ingin bekerjasama?” Itu semua lelaki muda yang saya lihat berpotensi. Darby adalah salah satu dari mereka. “

Kemudian, dengan cara Punk yang sangat sesuai, dia keluar dari promosinya di Rampage dengan menyatakan rasa terima kasihnya kepada orang ramai, menawarkan bar ais krim percuma ketika orang-orang meninggalkan tempat itu pada akhir malam.

“Bar es krim ini, bagi saya, mewakili idea, ide yang dibungkus oleh orang-orang yang tidak peduli untuk meluangkan masa untuk memahami penonton mereka,” kata Punk. “Ini adalah larian rumah termudah yang pernah saya lalui, dan ini adalah terima kasih yang sah. Jon Lester datang ke Chicago Cubs dan memenangi World Series. Ketika dia diperdagangkan, dia membuka tab di sekumpulan bar sebagai cara untuk mengucapkan terima kasih kepada peminat. Ini adalah cara saya untuk mengucapkan terima kasih kepada peminat. “

Ringkasan – Malaysia Harian

Sumber Rujukan – Berita Harian | Harian Metro | Utusan Utama | Malaysiakini | Bernama


Jika Like & Share ke Media Sosial Anda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *